تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۳۵۶۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی پیامی؛

وزیر صمت حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد که در این ماه نور و برکت و رحمت، بهترین تقدیر و حال برای جهانیان رقم زده شود.

به گزارش می‌متالز، متن پیام تبریک «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شَهرُ رَمَضٰانَ اَلَّذی اُنزِلَ فیهِ القُرآنُ هُدًی لِلنّٰاسِ وَ بیِّنٰاتٍ مِنَ الهُدیٰ وَ الفُرقٰان.

ماه رمضان، ماه رحمت و دلدادگی، ماه راز و نیاز عاشق و معشوق است. ماه یکی شدن و به خدا رسیدن.

در این ماه پر برکت، ما مهمان پروردگار بخشنده و بخشاینده‌ای هستیم که رحمتش هر آفریده‌ای را شامل می‌شود و چه فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که در این روز‌ها و شب‌هایی که در‌های رحمت و مغفرتش گشوده است، دل و جان را به یاد او روشن می‌کنیم.

از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که «سعی کنیم با استغفار، با توجه و تضرع بیشتر خودمان را آماده دریافت رحمت الهی کنیم.»

آرزو می‌کنم در این ماه نور و برکت و رحمت که لیالی پرفیض و سرنوشت‌ساز قدر نیز در آن قرار دارد، بهترین تقدیر و حال برای جهانیان رقم زده شود و صحنه گیتی به سوی پاک شدن از شر هر آنچه به مصداق آیه ۳۴ سوره بقره «استکبار» و «کفر» محسوب می‌شود، سوق یابد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری فعالان صنفی و در طرح‌های جامع دولت با مشارکت سایر دستگاه‌ها، اصل اساسی آرامش بازار را مجدانه پیگیری کرده است. طرح عید تا عید و تلاش برای ایجاد تعادل در میزان عرضه و ارتقای کیفیت محصولات از جمله مهمترین برنامه‌های وزارت صمت است که برای رونق کسب و کار‌ها از یکسو و تامین کالا‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان از سوی دیگر طراحی و پیاده شده است.

از صاحبان صنوف، فعالان اقتصادی و اتحادیه‌ها استدعا دارم در خصوص تامین مایحتاج اولیه مردم بیشترین مراعات را با شهروندان داشته باشند.

حلول ماه بهار دل‌ها را به تمام بشریت، بندگان صالح و مخلص روزه‌دار، تبریک می‌گویم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مهمانی خدا و بهره‌مندی از مائده‌های آسمانی آن؛ از خداوند بزرگ و یکتا سلامتی، بهروزی، رستگاری و عاقبت خیر مسالت دارم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده