تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۳۳۶۰۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو

‌می‌متالز - مهندس طهمورث جوان‌بخت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد
«جهان از باد نوروزی جوان شد خوشا زیبا که این ساعت جهان شد» (عطار نیشابوری)

نوروز باستانی، نه تنها سنتی دیرپا، بلکه «نهادی فرهنگی و اجتماعی» است که بر بستر حقیقتی تاریخی به نام «ایران زمین» پا گرفته است؛ این میراث ارزشمند نیاکان ما، جنبه‌های گوناگونِ دانش، تجربه و خرد مردمان این حوزه تمدنی را در خود حفظ کرده است و بازتابی شده از پویایی، تحول خواهی و پایداری ارزش‌هایی، چون سلامت و احترام خانواده، همبستگی اجتماعی، مهربانی، نوع‌دوستی و سایر ارزش‌های اصیل انسانی.

صنعت و تولید ایرانی، به عنوان سرمایه نسل‌ها و ابزار رفاه و سربلندی فرزندان امروز و آینده این دیار، اگر ریشه‌های خود را با سنت‌های کهن این سرزمین و به ویژه باور نیاکان خردمند خویش به تحول، نوجویی و در عین حال تاب‌آوری و پایداری گره بزند، می‌تواند به رغم همه تنگنا‌ها و دشواری‌ها، در رسالتی که برای مجموعه‌ها و کارخانه‌های بزرگ تولیدی در منظومه اقتصادی کشور، تعریف شده، توفیق حاصل نماید.

«فولاد خراسان» به عنوان نهالی بالنده، که بیش از دو دهه است در اطلس تولید و خودکفایی کشور پا گرفته و اکنون مجموعه‌ای خوشنام در تولید فولاد ایران عزیز است، نقطه‌ای درخشان در:
اشتغال‌زایی پایدار (به ویژه در نیشابور بزرگ)،
بهره‌وری صحیح از منابع ملی و پیشگیری از خام‌فروشی،
اعتبار در بازار‌های داخلی و خارجی،
کیفیت چشمگیر تولید فولاد و
ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در منطقه‌ی استقرار خود و اقتصاد کشور پدید آورده است.

این توفیقات پس از یاری پروردگار، مرهون تلاش، یکدلی، تعهد و دانش مردان و زنانی است که خانواده‌ی بزرگ و سربلند فولاد خراسان را تشکیل داده‌اند و عزمی راسخ دارند که این مسیر ارزشمند و مبارک را تا تکمیل زنجیره تولید (از معدن تا محصول نهایی) با حمیّت و همت خود ادامه دهند. 

امید واثق دارم که در سال پیشِ رو اتفاقاتی نویدبخش در همه حوزه‌های توسعه، تولید، تامین و تجارت برای این خانواده بزرگ رقم خورده و ثمرات این عزم و همت در میدان وسیع اقتصاد و سازندگی میهن عزیز اسلامی‌مان ظهور یابد.

با این امید و ضمن شادباش و آرزوی بهترین اتفاقات برای همه‌ی مردم عزیز ایران، سال ۱۴۰۳ را برای خانواده بزرگ صنعت کشور، کارآفرینان بلند همت، فولادمردان غیور ایران و به ویژه همکاران گران‌قدرم در فولاد خراسان و خانواده محترم ایشان سالی سراسر سلامتی، توفیق و پیشرفت در همه ابعاد زندگی آرزو می‌نمایم.

طهمورث جوان‌بخت
مدیرعامل

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد