تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۳۶۴۹۱
سرویس خبر : اجتماعی
همزمان با ولادت امام حسن (ع) صورت گرفت؛

دیدار مشاور وزیر صمت و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی با خانواده شهید «غلامعلی دولت‌آبادی»

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی با خانواده شهید والامقام «غلامعلی دولت‌آبادی» اعلام کرد که تکریم خانواده‌های شهدا، جهاد تبیین عملی و ترویج و توسعه فرهنگ شهدا است.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران و سرکار خانم رضاپور، رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ایام نوروز با خانواده معظم شهید والامقام «غلامعلی دولت‌آبادی» از شهدای وزارت صمت دیدار کردند.

در این دیدار سرکار خانم رضاپور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید و طلب مغفرت و علو درجات برای شهید عزیز این خانواده از پدرشهید معظم عیادت به‌عمل آورده و یاد و خاطره شهید والامقام را گرامی داشتند.

همچنین ممتحن، مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرائی‌مان در سال جدید مطابق سنوات قبل تجلیل و دیدار از خانواده معظم شهداست، گفت: ما مدیون رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، آزادگان و جانبازان هستیم و این رشادت‌ها هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

وی در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده‌های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران ادامه داد: تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید رویداد ارزشمند در جهت تبیین و نشرفرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیها است و برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی پیگیری شود.

لازم به‌ذکر است، در این دیدار با آرزوی سالی پربرکت، توأم با سلامتی و دعای خیر، از خانواده گرانقدر شهید معظم تقدیر به‌عمل آمد.

گفتنی است شهید والامقام «غلامعلی دولت‌آبادی» از شهدای وزارت صنایع سابق بودند که در سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده