تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۴
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۳۳۷۹۲۹
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک وزیر صمت به‌مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر

‌می‌متالز - وزیر صمت در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیکُمُ الصِّیامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ

(ای کسانی که ایمان آورده‌اید روزه بر شما مقرر شده است همان‌گونه که بر کسانی که پیش از شما بودند مقرر شده، باشد که پرهیزگار شوید.)

این پرهیزگاری هدیه‌ای است از سوی پروردگار که با روزه‌داری بنده به آن دست می‌یابد و برای تمام جهانیان، هم مسلمانان هم ادیان پیشین، در نظر گرفته شده است.

امروز در نماز عید فطر، پروردگار را به جهان شمول بودن، بزرگى و عظمت و شایسته بخشش و قدرت و سلطنتش ستودیم و خواندیم.

به حق این عید، بهترین درخواست بندگان شایسته را در حق ما نیز محقق کند.

امسال جنایات بر علیه مردم مظلوم غزه لحظات سختی را برای مسلمانان جهان رقم زد و صف‌های نماز و سفره‌های افطاری در میان ویرانه‌های غزه، امیدبخش و بزرگترین نماد استقامت و پایداری و الگوی مسلمانان جهان در ظلم ستیزی و ایستادگی در جبهه مقاومت است.

امیدواریم که روح و جان صفا گرفته در این ماه، در مسیر الهی ماندگار بماند و امسال سال نابودی استکبار جهانی و ظهور امام زمان (عج) باشد.

حلول ماه نو شوال و عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک عرض نموده و بهترین‌ها را برای اعتلای اسلام و کشور عزیزمان از ایزد منّان خواستارم.

عباس علی‌آبادی

وزیر صنعت، معدن و تجارت

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده