تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۰۸۶۸
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران؛

همایش تجلیل از ایثارگران کارآفرین در مشهد مقدس برگزار شد

‌می‌متالز - همایش تجلیل از ایثارگران کارآفرین، با حضور مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، برای نخستین بار در کشور مقارن با سال جهش تولید با مشارکت مردم، «همایشی تحت عنوان تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مشهد مقدس» با حضور «حسن ممتحن» مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت، و حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد صادق محمدیاری، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، جعفر فرشچی‌طوسی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی برگزار شد.

ممتحن در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه و در اقتصاد نیز سرلوحه عملکرد همه مدیران اقتصادی کشور شود که به فضل خدا اقتصاد قدرتمند در شأن جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همه ارکان وزارت صمت این آمادگی و اراده را دارند که در جهت رفع مشکلات عزیزان کارآفرین و ایثارگران گام بردارند. در این راستا امکانات و منابع خوبی هم دیده شده که ان‌شاءالله از این منابع استفاده خواهدشد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این همایش گفت: نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور به‌زودی از آثار تولیدی کارآفرینان ایثارگر موفق برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت «دانیال رضازاده» و جمعی از کارآفرینان ایثارگر با مشارکت مردم و حضور جمع کثیری از ایثارگران گرانقدر و مسئولان کشوری و استانی انجام شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده