تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۳۴۳۶۵۹
سرویس خبر : اجتماعی
در نشستی مشترک عنوان شد:

تشکیل و راه‌اندازی کارگروه مراکز مقاوت بسیج و بسیج مهندسان صنعت و معدن استان‌ها

‌می‌متالز - در نشست اعضای شورای مرکز و فرماندهان پایگاه‌های بسیج وزارت صمت که به‌میزبانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی برگزار شد، بر تشکیل و راه‌اندازی کارگروه مراکز مقاوت بسیج و بسیج مهندسان صنعت و معدن استان‌ها تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، دومین جلسه اعضای شورای مرکز و فرماندهان پایگاه‌های بسیج وزارت صمت، به فرماندهی «سید‌ابراهیم حسینی» و به میزبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی برگزار شد.

حسنی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در جلسه و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید، خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و هیات همراهشان پیشاپیش شهادت امام محمد باقر را نیز تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه بسیج در همه صحنه‌ها نقش کلیدی داشته و پیش قدم بوده، افزود: برنامه‌های مرکز بسیج در مدیریت جدید در حال بازبینی اساسی است و اگر به گوشه‌ای از فعالیت سه ماه گذشته مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت توجه کنیم می‌توان دریافت که بیشتر فعالیت‌های مرکز در پایگاه‌ها و حوزه‌های مربوطه به‌صورت زیر ساختی، بوده که به‌دنبال آن برنامه‌هایی را نیز برای تقویت بسیج و تخصصی کردن همه اقشار و تشکیل کانون‌های تخصصی پیش‌بینی شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین اقداماتی که در مدیریت جدید مرکز مقاومت بسیج انجام شده تشکیل و راه‌اندازی کارگروه مراکز مقاومت بسیج و بسیج مهندسان استان‌ها بوده که با این امر تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه که به‌نوعی با وزارت صنعت معدن و تجارت مرتبط و از لحاظ کاری درگیر هستند را در انجام امور بکارگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در سال جاری توانسته ایم از مراکز صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی تعدادی از استان‌ها مثل خراسان رضوی بازدید‌هایی بعمل آوریم که در نهایت مشکلات اساسی آنها ثبت و در حال پیگیری است.

حسینی همچنین گفت: در مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در حال بروزرسانی و آنلاین کردن تمامی پروند‌های اعضاء هستیم.

حسینی در پایان صحبت‌هایش جناب آقای «سیدعلیرضا شجاعی» را به‌عنوان معاونت برنامه‌ریزی و رئیس هیات اندیشه ورز مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت معرفی کرد.

در ادامه جلسه شجاعی گفت: بسیج یک شبکه ملی و جهادی است چرا که در بسیج از همه طیف‌ها و حوزه‌ها تشکیل شده و به خیلی از طیف‌ها نیز وابسته است

وی اضافه کرد: گستره فعالیت بسیج بسیار بالاست و اصلی‌ترین وظیفه بسیج اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

شجاعی در خاتمه صحبت‌ها‌یش گفت: بسیح می‌تواند با جهاد تبیین و تکرار مسائل بسیار اثرگذار باشد و همانطور که می‌دانیم جهاد تبیین و تکرار و مطالبه‌گری از منویات خاصه مقام معظم رهبری بوده که لازم الاجراست.

در پایان جلسه فرماندهان و اعضای شورای مرکز نیز به ایراد سخن و بیان مشکلات و کمبود‌ها پرداختند و فرمانده مرکز مقاومت بسیج نیز از تمامی فرماندهان محترم پایگاه‌ها که در برگزاری مراسمات حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، در خاتمه جلسه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با «علیرضا شهیدی» رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی، دیدار و در جهت توسعه فعالیت‌های تخصصی سازمان زمین‌شناسی با کانون‌های تخصصی و بسیج مهندسان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده