تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۴۳۹۴۵
سرویس خبر : اجتماعی

کمک‌رسانی هلدینگ «ومعادن» به مردم محروم سیستان و بلوچستان در قالب مسوولیت اجتماعی

‌می‌متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در مناطق کمتر توسعه‌ یافته، از اوایل فرودین‌ماه امسال، اقدام به توزیع ۵۲۰ مخزن آب برای خانوار‌ها و مدارس در منطقه سیل‌زده قصر قند در استان سیستان‌ و بلوچستان نمود.

به گزارش می‌متالز، پس از وقوع سیل در منطقه قصر قند استان سیستان و بلوچستان که در اسفندماه سال گذشته (۱۴۰۲) اتفاق افتاد، با بررسی خسارات وارده به این منطقه و به کمک گروه جهادی انصار‌الزهرا و مسوولین محلی و خیرین منطقه، یکی از نیاز‌های اساسی مردم دسترسی به آب سالم و قابل شرب شناسایی شد؛ از اوایل فرودین‌ماه امسال، خانوار‌هایی که در اولویت دریافت مخازن آب قرار داشتند، شناسایی و توزیع ۴۲۰ مخزن آب با ظرفیت ۵۰۰ لیتر به این خانوار‌ها انجام شد. گروه اعزامی از سوی شرکت به همراه گروه جهادی، توزیع این مخازن را به صورت خانه به خانه و با نظارت کامل انجام دادند. همچنین یک‌صد مخزن آب هزارلیتری نیز در میان مدارس این منطقه توزیع گردید.

این گزارش می‌افزاید: روند کمک به مردم منطقه در چارچوب مسوولیت اجتماعی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات همچنان ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : 1

منبع: سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات

عناوین برگزیده