تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۳۴۴۳۷۸
سرویس خبر : زمین شناسی
هم‌زمان با بهره‌برداری از ۲۶ طرح وزارت صمت در سراسر کشور صورت گرفت:

افتتاح ۵ طرح صنعتی استان یزد با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور

‌می‌متالز - آیین افتتاح ۵ طرح صنعتی وزارت صمت استان یزد با حضور علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس این سازمان صبح امروز امروز یکشنبه سوم تیرماه سال ۱۴۰۳ مناطق اشکذر و اردکان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس این گزارش، این ۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۳۸۰ میلیارد تومان به ثمر رسیده و موجب ایجاد اشتغال برای ۶۲۶ نفر در استان یزد شده است.

افتتاح این ۵ طرح صنعتی در استان یزد، همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از ۲۶ طرح تولیدی، صنعتی و معدنی وزارت صمت در سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و عباس علی‌آبادی وزیر صمت، در ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

با بهره‌برداری از این ۲۶ طرح تولیدی، صنعتی و معدنی وزارت صمت که با میزان سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان انجام شده، برای ۵ هزار نفر در ۱۰ استان کشور اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

این پروژه‌ها در استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، آذربایجان‌غربی، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، کرمان، مرکزی و یزد به طور همزمان و با حضور و استقرار معاون و مدیران وزارت صمت در استان‌های موردنظر بهره‌برداری شد.

عکس از سیدعلی زارعی مرکز زمین‌شناسی یزد

تعداد بازدید : 3


منبع: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور

عناوین برگزیده