تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۴۱۳۶۳
سرویس خبر : زمین شناسی

پیام تسلیت معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان

‌می‌متالز - می‌متالز - دکتر «علیرضا شهیدی» در پی شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه‌شان در سانحه هوایی سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام «دکتر علیرضا شهیدی» معاون وزیر صمت و رئیس این سازمان به‌مناسب شهادت جانگداز آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان شان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ الَّذِینَ

إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان لحظات سختی را بر کشور، دولت و مردم رقم زد. آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور و دولت ایران، همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راه، جان بر کف گذاشتند. هرچند که فقدان ایشان غیرقابل جبران خواهد بود، اطمینان قلبی دارم که با همکاری همه اعضای دولت و همراهی مردم شریف ایران و با حفظ انسجام و همدلی، روند اجرایی کشور با وقفه روبه‌رو نخواهد شد.

بر خود واجب می‌بینم شهادت عالم برجسته آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خاندان مکرم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نمایم و رحمت و مغفرت الهی و علوّدرجات ایشان را از خداوند متعال مسألت نمایم.

همچنین مراتب تالم و تاثر خود را در پی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور که همراه با رئیس‌جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءالله پیوستند، اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسوولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاءالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم.

علیرضا شهیدی

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان

منبع: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده