تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۶۹۷۲
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت با خانواده شهید «غلامحسین هفت‌لنگ»

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت با خانواده معظم شهید «غلامحسین هفت‌لنگ» دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران و خانم رضاپور رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی، با خانواده معظم شهید «غلامحسین هفت‌لنگ» دیدار و از مقام شامخ شهید تجلیل کردند.

هدف از دیدار با خانواده شهدا، زنده نگه‌داشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه است.

ممتحن در این دیدار اظهار کرد: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

وی ادامه داد: بر همه ما به ویژه مسئولان واجب است رفع مشکلات و مسائل خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام، صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

ممحتن همچنین به مادر گرانقدر شهید گفت: بی‌شک مادران شهدا اسطوره‌های صبر و اسقامت هستند که با تمامی عشق به فرزند، آنان را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند و همچون حضرت زینب (س) بر شهادت فرزند خود صبوری کرده و سیره و راه آنان را ادامه دادند.

در این دیدار خانم رضاپور رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید و طلب مغفرت و علو درجات برای شهید عزیز این خانواده از مادر شهید معظم عیادت به‌عمل آورده و یاد و خاطره شهید والا مقام را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ شهید والامقام «غلامحسین هفت‌لنگ» از کارکنان حراست وزارت بازرگانی سابق بودند که در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده