تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۳۷۲۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد

تقویت روحیه کار و تولیدگرایی در سال ۱۴۰۳

‌می‌متالز - محمدرضا بهرامن، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، با اشاره به ضرورت ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری برای جلب سرمایه‌های مردم در داخل و سرمایه‌گذاری خارجی، بر اهمیت پیشبرد و فراگیر کردن گفتمان توسعه بخش معدن با هدف جلب سرمایه و جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اعلام اینکه اقتصاد معدن به‌دنبال راه‌اندازی نهضت آموزشی، قضایی و فرهنگی بزرگ و فراگیر در عرصه معدن است، تصریح کرد با ایجاد این سازوکار جدید در تلاش هستیم تا بتوانیم در گفتگو و ارتباط با دست اندرکاران مختلف در بخش معدن و صنایع معدنی در تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط، بر اقناع‌سازی متمرکز شویم.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محمدرضا بهرامن با بیان اینکه امروز نیازمند تقویت وضعیت گفتمان معدنی در سطح عمومی هستیم، عنوان کرد: باید بتوانیم با تقویت روحیه کار و تولیدگرایی و اهمیت به مشارکت مردمی در این مسیر، محور شکل‌گیری پیروزی در راستای جهش تولید را رقم بزنیم.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با تاکید بر اینکه حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و کارگران در همه مسائل، حلال مشکلات است، افزود: حضور مردم هیچ جایگزین دیگری ندارد و این هنر اصلی حاکمیت برای گردآوری تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خوشنام در حلقه اقتصادی کشور برای ایجاد مجموعه‌ا‌ی پرانگیزه، علاقه‌مند، همّت‌دار، هدف‌دار و آرمان‌خواه در سنگر اقتصاد ایران است.

بهرامن افزود: منظومه اقتصاد معدنی ایران امسال باید به عالی‌ترین سطح خود وارد شود و اهمیت این مساله را باید تمامی مسوولان، سیاست‌گذاران و به‌خصوص استانداران در سراسر کشور با نگاه بر منطق اولویت‌ها بدانند و راه برون‌رفت از تزاحم‌ها را برای تولیدکنندگان فراهم کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران تصریح کرد که سرمایه‌گذاری یکی از محرک‌های توسعه اقتصادی و از نسبت‌های مهم تعیین‌کننده میزان تزریق سرمایه برای پشتیبانی سرمایه‌گذاری به تولید ناخالص داخلی یا ارزش افزوده آن بخش است که صرفا از طریق ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذار و توسط نظام حکمرانی کشور محقق می‌شود.

منبع: اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده