تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۳۷۱۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستگیری عوامل قاچاق ۱۰ تن سلستین تا توقیف موتورسیکلت قاچاق در شاهرود

‌می‌متالز - ماموران نیروی انتظامی شاهرود ۱۰ تن سنگ معدنی سلستین و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ علیرضا شائینی روز دوشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: ماموران پاسگاه طرود شاهرود پنج خودرو حامل ۱۰ تن سنگ معدنی سلستین را توقیف کردند.

وی به دستگیری پنج نفر به علت استخراج غیرمجاز در این رابطه اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

هرگونه فعالیت برای استخراج از معدن سنگ سلستین به علت نبود استاندارد‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی غیرمجاز اعلام شده است.

طرود با بیش از سه هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شاهرود و در شرق استان سمنان قرار دارد.

توقیف موتورسیکلت سوزوکی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان هم گفت: یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود توقیف شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی به رسانه‌ها افزود: ماموران یگان امداد شهرستان شاهرود به هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک، مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی مدل سوزوکی بدون مجوز و قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه موتورسیکلت‌های سنگین و بدون مجوز با ایجاد سر و صدا نظم ترافیک شهری را مختل می‌کنند، از مردم خواست در صورت مشاهده این گونه وسایل نقلیه که باعث ایجاد مزاحمت شهروندان می‌شود، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سمنان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده