تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۳۸۴۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه‌هایی که به ارتقای کمی و کیفی «گل‌گهر» ختم شد

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رکورد‌های کمی و کیفی شد که نشان از توانمندی‌های این مجموعه دارد و حاکی از تلاشی است که در راستای تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۰ در این مجموعه صورت می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت گل‌گهر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال ۱۴۰۲ را با ثبت رکورد‌های مختلف در زمینه‌های کمی و کیفی به پایان رساند و توانست برگ زرینی در کارنامه کاری خود داشته باشد.

تدوین چشم‌انداز ۱۴۱۰ توسط این شرکت یکی از مهمترین چشم‌انداز‌هایی بود که این مجموعه در سال‌های اخیر خود در برنامه قرار داده و تلاش می‌کند در مسیر تحقق آن گام بردارد. 

حال نگاهی به کارنامه رکورد‌های این مجموعه در سالی که گذشت نشان می‌دهد، گل‌گهر در مسیر تحقق اهداف قرار دارد و نتیجه آن به خوبی قابل رویت است. 

شرکت گل‌گهر در سال ۱۴۰۲ توانست میزان رکورد‌های خود در حوزه کمی را از ۵ مورد سال ۱۴۰۱ به ۱۲ مورد در ۱۴۰۲ برساند. این موضوع نشان می‌دهد، سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه تحقیق و توسعه انجام گرفته است که نتیجه آن در ثبت رکورد‌ها قابل مشاهده است.

درواقع این مجموعه با سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه توانست رکورد‌های کمی را به نتیجه برساند که اصلی‌ترین بازخورد آن در افزایش فروش و درآمد خواهد بود.

اما در حوزه کیفی نیز این رکورد‌ها به ۲۰ مورد رسید که بی‌تاثیر بر میزان رکورد‌های کمی نیست. افزایش کیفیت تولیدات منجر به ثبات در فروش و رضایت مشتریان خواهد شد که یکی از اولویت‌های مجموعه گل‌گهر است. 

درواقع افزایش کمی و کیفی تولیدات می‌تواند نشان از برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری هدفمند باشد که گل‌گهر آن را در اولویت‌های خود قرار داده است. 

سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه و همچنین معدنکاری هوشمند، منجر به افزایش کیفی تولیدات می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد این مجموعه در تلاش است تا توسعه به صورت همه جانبه در تمامی بخش‌ها اجرایی شود. 

رشد کمی و کیفی کمک می‌کند تا سطوح درآمدی در این مجموعه افزایش پیدا کرده و مسیر تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۰ به خوبی طی شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های این مجموعه منجر به افزایش فروش و درآمد‌ها خواهد شد و می‌توان درآمد حاصل از این فروش را راهی پروژه‌های کرد که به تحقق چشم‌انداز آن منجر شود.

بی‌شک با چنین برنامه‌ای در سال ۱۴۰۳ گل‌گهر با رکورد‌های بیشتری را به ثبت می‌رساند که می‌تواند خبر خوشی برای سهامداران آن باشد.

درنتیجه این موضوع حمایت سهامداران نیز افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند در تامین سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها نیز موثر باشد. حال باید دید مجموعه گل‌گهر بهار ۱۴۰۳ را با چه برنامه‌ای به پایان می‌رساند و چه رکورد‌هایی را به ثبت می‌رساند. 

منبع: تیتر ۲۰

عناوین برگزیده