تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۳۹۴۳۰
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت گرامیداشت روز کارگر برگزار شد؛

جُنگ شادی ویژه کارکنان شرکت فولاد خوزستان

‌می‌متالز - جشن بزرگ روز جهانی کارگر که با همت واحد روابط عمومی برپا شد، با استقبال جمع بسیاری از کارکنان شرکت فولاد خوزستان همراه بود.

به گزارش می‌متالز، این جشن، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مسوولان و کارکنان در تالار شهید امتی برگزار شد.

دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی در این مراسم با تبریک روز کارگر گفت: کارگران بنا به فرمایش رهبر حکیم انقلاب ستون فقرات و رکن تولیدند.

وی با مرور تصمیمات ارزشمندی که با دستور مدیرعامل و همکاری هیات مدیره در کمیته عالی منابع انسانی در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان اتخاذ شده، گفت: در این مدت، حتی در مورد یک مصوبه‌ی کمیته عالی منابع انسانی، مخالفتی از طرف مدیرعامل محترم شرکت صورت نگرفت. 

در بخش دیگری از این سخنان دکتر مخبر دزفولی در بحثی روانشناختی گفت: ما اگر هنر لذت بردن از داشته هایمان را نیاموخته باشیم؛ چند برابر شدن این داشته‌ها هم لذتی به ما نمی‌بخشد!

این پزشک و روانشناس افزود: پیشرفت، ارتقاء، رشد، تلاش برای درآمد و رفاه بیشتر همگی خوبند، اما اگر طمعِ رسیدن به آنها باعث شود لذت از داشته هایمان را از دست دهیم فاجعه است و روزی می‌آید که مقابل آینه می‌ایستیم با مو‌هایی سپید و تبدیل شده ایم به انباردار آرزوهایِ رسیده‌ی نچشیده!

جشن یاد شده با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ترانه‌خوانی، نمایش طنز گروه هنری میثاق، مسابقه حضوری و پیامکی و اهدای جوایز غیر نقدی به حاضران همراه بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده