تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۴۰۶۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان معاملات امروز ۲۴ اردیبهشت ثبت شد؛

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها همزمان با قرمزپوشی ۸۸ درصدی نماد‌های بازار سرمایه

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها همزمان با قرمزپوشی ۸۸ درصدی نماد‌های بازار سرمایه
‌می‌متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۲۲۴ میلیون ثبت شد.

به گزارش می‌متالز، کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز ۳۲ هزار و ۳۹۰ واحد ریزش را ثبت کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی در سطح ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحد رسید تا شاهد روز منفی دیگری برای بازار سرمایه باشیم.

او در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۲۲۴ میلیون ثبت شد همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود و ۴۹۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز ۸۸ درصد بازار یعنی حدود ۶۷۹ نماد در محدوه منفی و ۱۲ درصد بازار به عبارتی ۹۵ نماد تنها در وضعیت منفی به کار خود پایان دادند امروز صنعت لیزینگ شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها و بیشترین ورود و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم به صنعت خودرو و ساخت قطعات اختصاص یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده