تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۴۱۲۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن

‌می‌متالز - چهاردهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار»، صبح امروز در تهران آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی، شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار»، «ششمین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» و «سومین همایش معدنکاری دیجیتال» است و از بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی‌ها، میزگرد‌های تخصصی، همایش، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه، تشکیل شده است.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ضمن مشارکت در برگزاری این رویداد، با برپایی غرفه به منظور ارائه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این شرکت و حضور مدیران و کارشناسان در پنل‌های تخصصی، حضوری فعال دارد.

این رویداد جامع با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شده و فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان و علاقمندان، با حضور در این رویداد، ضمن اطلاع از فرصت‌ها و چالش‌ها و به‌روزترین تحولات این حوزه‌ها، از نمایشگاه بزرگ این رویداد نیز بازدید کنند.

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی، از ۳۰ اردیبهشت تا ۰۳ خرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۹ الی ۱۶ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد