تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۳۴۲۳۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور همه سهامداران؛

مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ۰۹ خرداد با حضور صددرصدی سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که نمایندگان سهامداران، حسابرس و بازرس مالی، هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران این شرکت حضور داشتند، مهندس نجمی‌نیا مدیرعامل، گزارشی از عملکرد شرکت و پیشرفت پروژه‌ها در سال گذشته ارائه داد و پس از قرائت گزارش حسابرسی، صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ شرکت بررسی و به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در این جلسه گفت: این شرکت توانسته عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده آهن اسفنجی کشور برای چندین سال متوالی و عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده آهن اسفنجی را داشته باشد که نشان از عزم، اراده و تلاش تمامی همکاران و حمایت سهامداران و هیات مدیره این شرکت دارد.

مهندس حجت نجمی‌نیا افزود: در سال ۱۴۰۲ در این مجموعه نزدیک به ۳ میلیون تن آهن اسفنجی تولید شد و ۳۳ رکورد تولید کمی، کیفی و فروش و حمل به ثبت رسید و ضمن پیشرفت قابل توجه پروژه‌های بزرگ، در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های ارزشمندی در سال گذشته کسب شد.

مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد