تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۳۴۱۲۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌ جمهوری اسلامی ایران و همراهان

‌می‌متالز - طهمورث جوان‌بخت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پیامی شهادت رییس‌ جمهوری اسلامی ایران و همراهان را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

وَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

کشور عزیزمان و مردم مومن و صبور ایران امروز در سوگ از دست دادن رجال خدوم و پرتلاش، به ویژه رییس‌جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی داغدار شدند.

بشارت الهی به صابران در مصیبت و ایمان قلبی ملت سوگوار ایران به اجر عظیم مجاهدان راه حق و شهیدان، تنها مرهمی است که در این لحظات دردناک قلوب ایشان را مرهم می‌نهد.

اینجانب، شهادت رییس‌جمهور مردمی و انقلابی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد و در حین خدمت به مردم و کشور به حضور رهبر نستوه انقلاب، خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم، هم‌وطنان عزیز و مردم معزز شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه و همکاران‌م در «شرکت مجتمع فولاد خراسان» صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان و خانواده‌های محترم این شهیدان راه خدمت شکیبایی و اجر صابران مسالت دارم.

طهمورث جوان‌بخت

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان

عناوین برگزیده