تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۴۱۴۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور خدام حرم مطهر رضوی؛

آیین سوگواری شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان در فولاد خوزستان برگزار شد

‌می‌متالز - با حضور خدام حرم مطهر رضوی، آیین سوگواری شهادت خادم الرضا رییس‌جمهور مردمی و محبوب ایران اسلامی و همراهان ایشان که در سانحه‌ی سقوط بالگرد دعوت حق را لبیک گفتند، در فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این مراسم با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقام‌های مدیرعامل و جمعی از مسوولان و کارکنان گروه فولاد خوزستان سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) فولاد خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) در این مراسم گفت: این مجلسی که برای بزرگداشت شهید رئیسی عزیز و همراهانش برپا شده، مجلس ختم شهدا نیست، بلکه مراسمات بزرگداشت شهدا، جلسات بیداری و زندگی است.

وی افزود: شهید رئیسی همانند شهید رجایی و شهید سلیمانی ساده زیست، مردمی، دلسوز، پاک و محبوب بود. راه شهید رئیسی همان راه شهید رجایی و شهید سلیمانی، راه خدمت به مردم کشور عزیزمان بود؛ این راه باید ادامه پیدا کند و مدیران ما همچون خادم الرضا شهید آیت‌الله رئیسی در تراز انقلاب اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام میرعلایی گفت: شاخص‌های اصلی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، باورمندی به دین مبین اسلام و خدا بود و در راه خدمت به مردم و رضای خداوند متعال خستگی نمی‌شناختند. 

گفتنی است، قرائت قرآن کریم و صلوات خاصه آقا امام رضا (ع)، مرثیه سرایی و سوگواری با مداحی حاج رضا نبوی از مداحان استان خوزستان در وصف رئیس جمهور و همراهان شهیدش، از ویژه برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده