تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۴۱۴۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای تجدید میثاق با شهید جمهور ایران انجام شد؛

حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان فولاد خوزستان مراسم تشییع شهدای خدمت

‌می‌متالز - جمعی از کارکنان و بسیجیان گروه فولاد خوزستان، در راستای تجدید میثاق و وداع با شهید جمهور ایران در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان شرکت کردند.

به گزارش می‌متالز، مراسم یادشده با قرائت نماز به‌وسیله‌ی رهبر معظم انقلاب آغاز و از دانشگاه تهران تا میدان آزادی ادامه یافت. 

مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی گفت: حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت با هدف تجدید میثاق با رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران و به نشانه‌ی قدردانی از حضور شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور در این مراسم، مصداق بارز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با پیروی از شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، در راستای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

گفتنی است، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، ۱۸ اسفندماه سال گذشته با حضور در شرکت فولاد خوزستان، پروژه بزرگ زمزم ۳ این شرکت را افتتاح نمود. همچنین این شهید بزرگوار در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ فرمود: کارکنان شرکت فولاد خوزستان، فعل توانستن را با شعار ما توانستیم صرف کردند.

عناوین برگزیده