تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۴۱۷۲۸
سرویس خبر : انرژی

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت پتروشیمی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه‌ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

به گزارش می‌متالز، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم یادبود هفتمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، صنعت پتروشیمی متعهد است که مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت را با اهتمام و روحیه ملی خود هموار کند تا با همکاری همه بخش‌ها و ارکان این صنعت اهداف و برنامه‌های این صنعت در سال جهش تولید محقق شود.

شاهمیرزایی اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه‌ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

وی با بیان این که شهید رئیسی، اخلاص و خدمت به اسلام، انقلاب و ملت را همواره مورد تاکید قرار می‌داد، گفت: این شهید والا مقام در راه اعتلای میهن و کشور عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و با مدیریت ارزشی و جهادی، فردی خستگی ناپذیر بود.

شاهمیرزایی ادامه داد: در مراسم تشییع خادم الرضا، مردم دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کردند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب و کشور در تمام ابعاد هستد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اشاره به خصایص اخلاقی و اسلامی شهید رئیسی، گفت: آن شهید با اخلاص و بزرگوار مدیری در تراز انقلاب اسلامی و علوی بود، ما نیز باید از الگو‌های اخلاقی و رفتاری ایشان در راه فعالیت و تلاش برای کشورمان استفاده کنیم و مسوولیت مضاعفی در این مسیر داریم.

مرتضی شاهمیرزایی تاکید کرد: بی‌شک، رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار، هرگز متوقف نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده