تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۳۴۱۷۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» در شرکت فولاد مبارکه:

شهید رئیسی الگوی ولایت‌پذیری و در هر جایگاهی منشا تحول بود/ فولاد مبارکه متعلق به مردم و سرچشمه عزت و افتخار ایران است

‌می‌متالز - نقش استان اصفهان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و شهدای والامقامی همچون شهید خرازی، شهید کاظمی و شهید قجه‌ای نقشی موثر و کلیدی در عملیات بیت‌المقدس داشتند.

به گزارش می‌متالز، هرکجا که دست به زانوی خود گرفتیم و به ظرفیت‌های داخلی نگاه کردیم، قلّه‌های جهان را فتح کردیم، کاری که آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود انجام دادند و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردند. فتح خرمشهر مقتدر شدن ما را در پی داشت، به‌گونه‌ای که امروز چنان قوی شده‌ایم که در برابر رژیم صهیونیستی به‌راحتی مقابله کنیم.

هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد"، در یک زمانبندی مشخصی، جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی‌های لازم علی‌رغم آمادگی قبلی رژیم صهیونیستی او را تنبیه کرد؛ پیش از این تنبیه، آمریکایی‌ها خود را کنار کشیدند و رژیم صهیونیستی در برابر قدرت جمهوری اسلامی به زانو درآمد و عزّت، اقتدار، عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد. 

آیت‌الله رئیسی الگوی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری و به فرموده مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بود.

شهید آیت‌الله رئیسی در هر جایگاهی منشا تحول بود، در آستان قدس رضوی اقدامات ایشان منشا تحول بود و در قوّه قضائیه تحول و دگرگونی ایجاد کرد. ایشان الگوی مردمی بودن و ساده‌زیستی بود و مبارزه با رانت‌خواری و ویژه‌خواری ازجمله ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.

ملّت غیور ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان، با بصیرت و بینش کامل، آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حضوری پرشور خواهند داشت.

فولاد مبارکه متعلق به مردم و سرچشمه عزت و افتخار ایران است و ان‌شاء‌الله کارکنان این شرکت مثل شهید رئیسی و شهدای خدمت در راستای خدمت به این مرکز تولیدی بزرگ، گام‌های بلند بردارید. اگر چرخ فولاد مبارکه بچرخد، زندگی و سفره مردم می‌چرخد و باید قدر دانسته شود. کار برای خدا، کار جهادی، تلاش جهادی، خداپسندانه، وحدت، هم‌افزایی و انسجام از جمله بارزه‌هایی است که کارمندان فولاد مبارکه از طریق آن می‌توانند ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت باشند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده