تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۲۰۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج هیچ وقفه‌ای وجود ندارد

‌می‌متالز - معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت: در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج هیچ گونه وقفه‌ای وجود ندارد و تمام اقدامات بر اساس سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل در حال پیش رفتن است.

به گزارش می‌متالز، سارا جلالی معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت: در هر روز در چند نوبت سامانه وام ازدواج شارژ می‌شود حالا ممکن است در یک استان متقاضی کمتری برای این تسهیلات وجود داشته باشد و اعتبار مازاد بماند، اما در یک استان دیگر به دلیل وجود متقاضیان بیشتر اعتبار تخصیص داده شده با سرعت بیشتری پر شود و تعدادی از متقاضیان موفق به ثبت نام در سامانه در آن روز نشوند.

او در ادامه اظهار کرد: بانک مرکزی پیوسته در حال رصد این موضوع بوده و استانی که تعداد متقاضی بیشتری دارد و سریع اعتبار مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تخصیص داده می‌شود را بیشتر شارژ می‌کند تا این قبیل مشکلات رفع شود.

این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: در نهایت در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج هیچ گونه وقفه‌ای وجود ندارد و تمام اقدامات بر اساس سهمیه بانک در حال پیش رفتن است و جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد