تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۲۰۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بخوانیم از عملکرد گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در اردیبهشت‌ماه؛

ارزش بازار پرتفوی بورسی"سمگا" این ماه نیز با رشد همراه شد

‌می‌متالز - سرمایه‌گذاری‌های "سمگا" نزد ۱۱ شرکت بورسی، به بهای تمام شده ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان؛ ۶۵ درصد از کیک درآمدزایی آن را تشکیل داده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران درآخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه خود از رشد ۲۲ درصدی جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذرای‌های خود در مقایسه با دوره مالی مشابه سال گذشته خبر داده است.

 ارزش بازار پرتفوی بورسی
"سمگا" همچنین رشد ۲۱ درصدی در ارزش بازار پرتفوی بورسی خود را به ثبت رسانده و توانسته به ارتفاع ۶ هزار و ۵۹۱ میلیارد تومانی این میزان را ارتقا دهد.

گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز به ۴ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومانی افزایش یافته است.

 ارزش بازار پرتفوی بورسی
ترکیب سرمایه‌گذاری‌های شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را همچون ماه گذشته، شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تشکیل داده است.

سرمایه‌گذاری‌های "سمگا" نزد ۱۱ شرکت بورسی، به بهای تمام شده ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان؛ ۶۵ درصد از کیک درآمدزایی آن را تشکیل داده است.

 ارزش بازار پرتفوی بورسی
گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی این شرکت نیز ۱۷ شرکت نیز سهم ۳۵ درصدی داشته است.

عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت ئر بخش «هتل و رستوران» به بهای تمام شده ۳ هزار و ۱۷۵ میلیارد توان بوده است که نزد ۳ شرکت بورسی و غیربورسی صورت گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد