تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۴۲۲۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جذب منابع مالی با توسعه فناوری‌های بانکی

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن گفت: درصورت تحقق هر چه سریع‌تر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور را خواهد یافت.

به گزارش می‌متالز، سیدعباس حسینی با اشاره به اهمیت توسعه فناوری‌های بانکی و سرعت و کیفیت بستر‌های ارائه خدمات، اظهار کرد: توسعه دیجیتالی یک بانک می‌تواند منجر به جذب بیشتر منابع و ارتقای جایگاه آن بانک شود. از این رو بانک مسکن در مسیر جدید فناورانه خود سعی دارد با تبیین هوش بانکی و بکارگیری آن در بانکداری دیجیتال به دستاورد‌های نو و منحصر به فردی دست یابد.

وی افزود: وظیفه ماست که با تمام ظرفیت برای تداوم و به نتیجه رسیدن طرح «نهضت ملی مسکن» بکوشیم و نگذاریم این اراده بزرگ بر زمین بماند. از این رو از هیچ تلاشی در مسیر افزایش منابع فروگذار نخواهیم کرد و با تمام توان تا اختصاص ۱۰۰ همت افزایش سرمایه به بانک مسکن که مجوز‌های قانونی آن نیز صادر شده است، پیگیری خواهیم کرد.

وی در این خصوص گفت: اراده بزرگ و یکدلی همکاران، موجب رقم خوردن اتفاقات و حصول دستاورد‌های بزرگ می‌شود؛ بنابراین به رغم این که افزایش سرمایه هیچ بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ دیده نشده بود؛ با پیگیری‌های مجدانه توانستیم مجوز قانونی این افزایش سرمایه بی‌بدیل در تاریخ بودجه‌ریزی کشور را کسب کنیم و به زودی این مبلغ به منابع بانک مسکن اضافه می‌شود تا فرصت‌های بیشتری برای تولید مسکن در کشور به ویژه تحقق کامل طرح نهضت ملی مسکن پدید بیاید.

وی ادامه داد: تمامی این تلاش‌ها و اقدامات با هدف خانه‌دار شدن ملت شریف ایران اسلامی و با نیت الهی پیگیری می‌شود و از نگاه بانکداری، در صورت تحقق هرچه سریع‌تر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور را خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد