تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۳۹۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نخعی:

اعتبارات تبصره ۱۸ لایحه بودجه هدفمند شود

‌می‌متالز - نماینده مردم «نهبندان» در مجلس شورای اسلامی معتقد است اعتبارات تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا کرده و، اما ما باید این منابع را به صورت هدفمندتر پرداخت کنیم.

به گزارش می‌متالز، مصطفی نخعی، در ارزیابی خود پیرو تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و تامین منابع حمایت از تولید و اشتغالزایی، گفت: پیرو اطلاعات به دست آمده بخش زیادی از اعتبارات تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم «نهبندان» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبارات تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا کرده و، اما ما باید این منابع را به صورت هدفمندتر پرداخت کنیم.

نخعی با بیان اینکه تبصره ۱۸ لایحه بودجه به منظور ارائه تسهیلات خرد و کلان به تولید کنندگان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: متاسفانه این تبصره خیلی به موضوع رونق تولید کمک نمی‌کند چرا که این مساله جز تسهیلات تکلیفی بانک‌ها قلمداد می‌شود و به نوعی به بانک‌ها فشار مضاعف وارد می‌کند. از این رو بانک‌ها با وجود ارائه این تسهیلات، دیگر نمی‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین باید به این نکته تاکید داشت که منابع این تبصره نمی‌تواند به خوبی ارزش افزوده در کشور ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه هدف گذاری که برای تخصیص منابع تبصره ۱۸ لایه بودجه در نظر گرفته شده عملاً تحقق پیدا نکرده است و باید این مساله به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده