تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۴۲۲۶۱
سرویس خبر : انرژی
درآمد عملیاتی پتروشیمی جم‌پیلن ۲۷ درصد بالاتر از میانگین درآمدی بود؛

شروع قدرتمند "جم‌پیلن" در سال مالی جدید

‌می‌متالز - پتروشیمی جم‌پیلن در اردیبهشت‌ماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۲۴ هزار و ۲۰۸ تن اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی جم‌پیلن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات است را برابر با یک هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان در سامانه کدال شناسایی کرد و در ۲ ماه ابتدایی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ نیز میزان درآمد تجمیعی خود از فروش محصولات را برابر با ۲ هزار و ۸۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

شروع قدرتمند
"جم‌پیلن" میزان درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت مربوط به بازار داخل کشور بوده و در این حوزه محصولات خود را به فروش می‌رساند. درآمد عملیاتی که جم پیلن در اردیبهشت‌ماه به دست آورد، میانگین درآمدی آن نسبت به ۲ ماه گذشته ۲۷ درصد افزایش داشت.

میزان درآمد‌های عملیاتی پتروشیمی جم پیلن

درآمد‌های پتروشیمی جم‌پیلن از فروش محصولات «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت، پلی پروپیلن با بسته بندی جامبوبگ و ...» به دست آمد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش را تجربه کرد و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز با افزایش درآمد قابل توجه ۷۵ درصدی روبه‌رو بود.

شروع قدرتمند
میزان درآمد پتروشیمی جم‌پیلن در فروردین‌ماه برابر با ۷۵۶ میلیارد تومان اعلام شد که حاصل از فروش محصولات در بازار داخلی بود اما؛ "جم پیلن" در اردیبهشت‌ماه میزان درآمد خود را برابر با یک هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان به ثبت رساند که تنها در بازار داخل کشور محصولات خود را به فروش رسانده بود.

بیشترین درآمدی که "جم‌پیلن" در این دوره ماهانه از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به فروش «پلی پروپیلن با بسته‌بندی پالت» با یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه ۵۵ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی جم پیلن

پتروشیمی جم‌پیلن در اردیبهشت‌ماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۲۴ هزار و ۲۰۸ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز به مقدار فروش ۳۸ هزار و ۶۷۶ تن به ثبت رساند، بیشترین مقدار فروش محصولات در ۲ ماه گذشته مربوط به «پلی پروپیلن با بسته‌بندی پالت» با ۳۵ هزار و ۶۳۲ تن بود.

شروع قدرتمند
همان‌گونه که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید مقدار فروش محصولات جم پیلن در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه گذشته ۶۷ درصد افزایش مقدار فروش را تجربه کرد، همچنین در مقایسه با اردیبهشت‌ماه سال گذشته شاهد رشد ۱۴ درصدی بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده