تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۳۴۲۳۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی ویژه سطوح مدیریتی فولاد اکسین خوزستان

‌می‌متالز - مهدی قمر مدیر واحد آموزش شرکت در این خصوص گفت:این واحد با بررسی نیاز‌های آموزشی کلیه رده‌های سازمانی از جمله معاونین و مدیران در سال جاری اقدام به برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی برای کلیه رده‌ها کرده است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: یکی از دوره‌هایی که پس از بررسی نیاز‌های آموزشی سطوح مدیریتی شرکت اهمیت آن در نظر گرفته شد دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی بود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این دوره در تاریخ ۰۷ خرداد برای مدیران شرکت برگزار کردید.

قمر در خصوص این دوره گفت: اهمیت این دوره از آنجاست که ارتقا دانش مالی مدیران یک شرکت سبب همگرایی بیشتر با بخش‌ها و سازمان‌های مالی شده و با بهبود اجرای فرآیندها، بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد. هدف از برگزاری این دوره ایجاد چشم‌انداز بلندمدت برای مدیران و به روزرسانی دانش آنها با آخرین تغییرات قانون و ایجاد همگرایی بین ارکان مدیریت سازمان و بخش مالی، به گونه‌ای که با تقویت زبان مشترک، امکان تصمیم‌گیری صحیح فراهم گردد.

وی در پایان افزود: لازم است از نگاه مدیرعامل محترم شرکت به موضوع آموزش کارکنان و تاکید وی بر فراهم نمودن امکانات آموزشی شرکت تقدیر داشته باشیم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد