تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۱۹۸۶
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری آزمون ماک آیلتس توسط مرکز آموزش بازرگانی در سازمان توسعه تجارت

‌می‌متالز - معاون آموزش و مشاوره مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری آزمون «ماک آیلتس» در سازمان توسعه تجارت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، آزمون «ماک آیلتس» که به‌منظور آمادگی بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون بین‌المللی آیلتس طراحی شده، فرصتی استثنایی برای ارزیابی و بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی افراد است.

به گفته «مریم منصورپور» معاون آموزش و مشاوره مرکز آموزش بازرگانی، آزمون «ماک آیلتس» در شرایط کاملاً استاندارد و مشابه با آزمون اصلی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند مهارت‌های خود را در بخش‌های شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه مورد ارزیابی قرار دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر سازمان توسعه تجارت، این آزمون در سایر سازمان‌ها نیز برگزار می‌شود تا افراد بیشتری از این فرصت بهره‌مند شوند.

معاون آموزش و مشاوره مرکز آموزش بازرگانی اضافه کرد: شرکت در این آزمون بهترین توصیه برای ارزیابی سطح دانش پرسنل و برنامه‌ریزی جهت ارتقای سطح دانش آنها است و با شناسایی نقاط ضعف و قوت کارکنان، می‌توان برنامه‌های آموزشی موثرتری را تدوین و اجرا کرد.

منصورپور همچنین گفت: زمان برگزاری آزمون ماک آیلتس در مرکز آموزش بازرگانی، برای داوطلبان آزاد از طریق وب‌سایت مرکز آموزش بازرگانی در هر فصل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آموزش بازرگانی به آدرس ibtc.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۶۹۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد