تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۲۶۷۷۱
سرویس خبر : اجتماعی
در دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان انجام شد:

برگزاری دوره رایگان آموزش ملی اپراتور لودر

‌می‌متالز - دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان (وابسته به ایمیدرو) با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، دوره رایگان آموزش ملی اپراتور لودر را برگزار کرد.

به گزارش می‌متالز، دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان در راستای راهبرد‌های ایمیدرو مبنی بر تربیت نیروی تکنسین مهارتی برای معادن کشور و در عین حال، تکمیل دانش و مهارت‌های مرتبط با اپراتوری لودر و فعالیت‌های حوزه ماشین آلات سنگین راه سازی، دوره آموزش ملی اپراتور لودر را برگزار کرد.

این دوره آموزشی، با حضور ۴۰ نفر از مهارت آموزان استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی از ۱۸ آذر تا ۲۳ آذر در محل دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان حال برگزاری است.

مهارت آموزان در این دوره آموزشی، با انواع روغن‌های صنعتی، تجهیزات لودر و سیستم‌های آن و همچنین آشنایی با نحوه سرویس و نگهداری دوره‌ای این حوزه آشنا می‌شوند.

بنا به این گزارش، ایمیدرو همزمان با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای تربیت تکنسین، طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی (فاجد) را با هدف تامین نیروی تحصیلکرده جوان دانشگاهی مورد نیاز شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی، در حال اجرا دارد.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده