به گزارش میمتالز، این کارگاهها در زمینه اکتشاف، گوهرتراشی، توسعه آزمایشگاهها و برندسازی و توسعه بازار؛ بودند و توسط استادان برجسته و با حضور علاقهمندان و فعالان این حوزه و با هدف ارتقاء سطح دانش، تعامل و توسعه تجارت تشکیل شدند.
کارگاههای "رشد بلور و کاربردهای آن"، "تکنولوژیهای جدید در شناسایی گوهرسنگها" و "ارزش گارنتهای ایران و جهان"، "ارزیابی فیروزههای ایران"، "نقش Gem Tourism در توسعه بازار گوهرسنگها" و "اکتشافات گوهرسنگها در ایران" طی روزهای چهارم و پنجم اسفندماه جاری برگزار شد.
همچنین سه کارگاه "زیبایی، ارزش و قدرت گوهرتراشی"، "بازاریابی، برندسازی و تجارت گوهرسنگها با محوریت گوهرسنگهای ایرانی" و "گوهرتراشی بازار محور و ورود به بازارهای جهانی" در روز پایانی نمایشگاه (ششم اسفند) برپا شد.
منبع: ایمیدرو