تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۳۲۰۹۱۴
سرویس خبر : اجتماعی
در جلسه‌ای با حضور معاونین و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:

بررسی راهکا‌های افزایش مشارکت کارکنان در دوره‌های آموزشی/ نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران

‌می‌متالز - سه شنبه ۱۸ مهرماه در جلسه‌ای با حضور دکتر سپهری استاد دانشگاه، مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات حوزه مدیریت، راهکار‌های افزایش مشارکت کارکنان در دوره آموزشی و نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران بررسی شد.

به گزارش می‌متالز، دکتر سپهری استاد دانشگاه در این جلسه با اشاره به اینکه استفاده از توانایی‌های بالقوه منابع انسانی که برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار می‌رود گفت: توانمندسازی روش نوینی برای بقای سازمان‌های پیشرو در محیط رقابتی است و طی فرایند‌های آموزشی می‌توان به کارکنان خود کمک کنیم تا حس اعتماد به نفس خویش را بهبود بخشند و بر احساس ناتوانی خود چیره شوند.

وی اشاره کرد: آموزش و توانمند سازی کارکنان یکی از اهداف سازمان‌ها می‌باشد و همیشه بر این باور و بر این تبلیغات استوار است که بهره وری در گرو کارکنان تحصیل کرده و توانمند می‌باشد و برای این مهم ردیف بودجه تعیین شده، دوره‌های ضمن خدمت، کوتاه مدت و بلند مدت و یا به طرق‌های دیگر توانی‌های فردی و گروهی آن‌ها در راستای اهداف سازمانی است.

در ادامه موضوعات سرانه بودجه آموزشی در کشور‌های مختلف، اهداف سازمان‌ها از ایجاد واحد‌های آموزش، انواع مدیران در ارتباط با آموزش، نقش مدیران به عنوان مربی یا مدرس در پیشبرد اهداف سازمان و … مطرح گردید.

منبع: فولاد اکسین خوزستان

عناوین برگزیده