تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۲۵۱۳
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی فن آوران جهش داشت؛

"متانول"‌های شفن درآمدزاترین محصول این شرکت

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود، به درآمد ۹۵۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۴ هزار و ۳۲۹ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی خود را آغاز کرده است.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۹۵۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۴۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۱ درصدی همراه بود.

گزارش قبلی را از اینجا بخوانید.


بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۴۹۳ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه به دست آورد برابر با ۵۱ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «اسید استیک (داخلی)» بود که ۲۱۴ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «متانول صادراتی، اسید استیک صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی» هم کسب درآمد کرد.


منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده