تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۲۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره آموزش بازار سرمایه خبر داد:

تعیین آخرین مهلت آزمون و دفاع از پایان‌نامه دانش‌پذیران دوره‌های حرفه‌ای بازار سرمایه

‌می‌متالز - مهرداد عاصی، سرپرست اداره آموزش بازار سرمایه با اشاره به مصوبات کمیته راهبری آموزش و گواهینامه‌های حرفه‌ای در خصوص دوره‌های MBA بازار سرمایه، از ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ به عنوان آخرین فرصت دانش‌پذیران مشمول آزمون، برای شرکت در آزمون‌های متمرکز خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مهرداد عاصی» با اشاره به مصوبات کمیته راهبری آموزش و گواهینامه‌های حرفه‌ای در خصوص دوره‌های MBA بازار سرمایه، از ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ به عنوان آخرین فرصت دانش‌پذیران مشمول آزمون، برای شرکت در آزمون‌های متمرکز خبر داد.

وی با تأکید بر عدم تمدید موعد مشخص شده توسط کمیته مذکور، از داوطلبان واجد شرایط برای ثبت‌نام در آزمون‌های متمرکز آتی دعوت به ثبت‌نام کرد.

دبیر کمیته راهبری آموزش و گواهینامه‌های حرفه‌ای در ادامه بیان داشت: در صورت عدم قبولی داوطلبان در آزمون‌های متمرکز فصلی تا پایان آذرماه سال جاری، سازمان بورس و اوراق بهادار هیچ‌گونه مسوولیتی برای برگزاری مجدد آزمون یا صدور گواهینامه‌های حرفه‌ای برای دانش‌پذیران نخواهد داشت.

عاصی، همچنین در خصوص آن دسته از دانش‌پذیران دوره‌های MBA بازار سرمایه که برای اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه نیاز به دفاع از پایان‌نامه دارند، ابراز داشت: این اشخاص حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ مهلت دارند تا نسبت به دفاع از پایان‌نامه و تکمیل فرآیند‌های تحصیلی خود اقدام کنند و بعد از تاریخ مذکور هیچ‌گونه گواهینامه حرفه‌ای مرتبط با دوره برای ایشان صادر نخواهد شد.

سرپرست اداره آموزش بازار سرمایه در پایان با اشاره به ابلاغ ساختار جدید دوره‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، از صدور موافقت اصولی برای ۸ مرکز برگزارکننده این دوره‌ها خبر داد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده