تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۴۲۸۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت در بافق

‌می‌متالز - مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت خادم‌الرضا، سید الشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، با حضور اقشار مختلف مردم ولایی و شهیدپرور بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر بافق برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت خادم‌الرضا، سید الشهدای خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و دیگر شهدای خدمت، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه و ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق، حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مسوولان شهرستان و اقشار مختلف مردم ولایی و شهیدپرور بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر بافق برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دغانلو از وعاظ نامی کشور در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و ابعاد شخصیتی رییس‌جمهور شهید و ویژگی‌های خادم‌الرضا را تشریح کرد؛ و در این مراسم که به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد، مردم عزادار بافق با مداحی سیدمهدی میرداماد مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به عزاداری پرداختند و یاد رییس‌جمهور شهید و سایر شهدای خدمت را گرامی داشتند.

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد