تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۴۲۹۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرماندار سیرجان در بازدید از جهان‌ فولاد عنوان کرد:

موفقیت‌های جهان فولاد کم‌نظیر و قابل تحسین است

‌می‌متالز - فرماندار سیرجان در بازدید از شرکت جهان فولاد سیرجان ضمن اشاره به رشد جهان‌ فولاد با وجود محدودیت‌ها، از دستاورد‌های این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش می‌متالز، علی یعقوبی‌پور، با اشاره به دریافت نشان‌های ملی جهان‌ فولاد در سال گذشته، گفت: دریافت تقدیرنامه دو ستاره از جشنواره تعالی و انتخاب به عنوان واحد برتر کشوری جشنواره امتنان و دریافت تندیس از دست دولتمردی که به مقام عظیم شهادت نائل آمد، موفقیت بزرگی بود. این‌که شرکت جهان‌ فولاد علی‌رغم تمام محدودیت‌های کشور از جمله در بحث اقتصادی و انرژی، همچنان رشد داشته، جای خرسندی دارد.

فرماندار سیرجان با فاقد جایگزین خواندن نیروی انسانی به عنوان سرمایه استراتژیک گفت: هزینه در بخش منابع انسانی در واقع سرمایه‌گذاری‌ست که این مهم ناشی از نگاه مدیریت ارشد و مجموعه هیات مدیره است که در تمام حوزه‌ها تسری یافته و در منابع انسانی به صورت عملی خود را نشان‌داده است.

وی با اشاره به میانگین سنی کارکنان جهان‌ فولاد افزود: مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده‌اند که اگر کار به جوان‌ها سپرده شود، درست پیش می‌رود و میانگین سنی کارکنان جهان‌ فولاد در کنار دستاورد‌ها نشان می‌دهد فرمایش ایشان در این مجموعه نه تنها اجرایی شده که جواب داده است.

فرماندار سیرجان همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در جهان‌ فولاد طی مدت ۳۲ ماه را در کشور بی‌مانند خواند و گفت: رکورد‌هایی که در جهان‌ فولاد به ثبت رسیده و از آن‌جا که به عنوان یک مدیر، هم به محدودیت‌های انرژی و هم مالی در کشور آگاه هستم، می‌دانم چه کار بزرگی انجام شده است. در حقیقت رشد و اجرای پروژه‌های مختلف و ثبت انواع رکورد‌ها در جهان‌ فولاد، نشان از همدلی گسترده و کار تیمی در این مجموعه دارد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده