تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۴۲۹۷۱
سرویس خبر : اجتماعی
نیما نکیسا:

ذوب آهن اصفهان با پشتوانه کارگری، چهره درخشان ورزش

‌می‌متالز - باشگاه ذوب آهن اصفهان در فصل ورزشی گذشته موفقیت‌های مهمی کسب کرد که آخرین آن، کسب رتبه پنجمی در لیگ برتر فوتبال بود. با وجود اینکه این باشگاه به لحاظ هزینه با بسیاری از تیم‌ها قابل مقایسه نبود، نتیجه کسب شده را می‌توان موفقیتی مهم قلمداد نمود. ضمن اینکه در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، دومیدانی و ... نیز ذوب آهن اصفهان موفق ظاهر شد. در این خصوص با نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می‌خوانید:

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در خصوص موفقیت‌های این باشگاه با وجود بودجه محدود به خبرنگار ما گفت: برخی از تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر به واقع فقط هزینه تیم فوتبال را دارند مانند مثل تراکتورسازی، هوادار، نساجی و ... تیم‌هایی هم داشتیم که باشگاه بودند مانند مس رفسنجان، پیکان، سپاهان، ذوب آهن اصفهان و ....

وی افزود: در مجموع به لحاظ بودجه تیم دهم یا یازدهم لیگ بودیم، به همین دلیل نتیجه‌ای که به دست آمد یک شاهکار فنی بود که باید به آقای محمد ربیعی و کادر فنی تبریک بگویم و همین طور شایسته می‌دانم از مدیرعامل مجتمع ذوب آهن اصفهان آقای مهندس کوهی، هیات مدیره، معاونین و مدیران این مجتمع عظیم بابت حمایت‌های بی دریغ شان، تشکر و قدردانی نمایم. ثمره این رویکرد‌ها، بهترین نتیجه در شش فصل اخیر لیگ برتر بود که در کارنامه ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان ماندگار شد. 

نیما نکیسا با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن با کمترین هزینه و مدیریت و برنامه ریزی اثربخش به این نتیجه دست یافت، اظهار داشت: این نتیجه همچنین حاصل زحمات خالصانه و مسوولیت پذیرانه تمامی مسوولین و کارکنان باشگاه است که با همدلی در کنار تیم ایستادند. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه این باشگاه توانست مدیریت زمان و مدیریت منابع اقتصادی را به موازات یکدیگر انجام دهد. این باشگاه در بسکتبال غرب آسیا موفق به کسب سهمیه شد و مقام سوم لیگ را کسب کرد که این موفقیت نیز با بودجه اندک حاصل شد. بسکتبال ذوب آهن به لحاظ هزینه در رتبه نهم یا دهم لیگ بود. همچنین در سال گذشته تیم وزنه برداری ذوب آهن قهرمان شد، دومیدانی در رده‌های بزرگسالان و جوانان قهرمان شد. در حوزه بانوان هم فعالیت‌های بسیار اساسی انجام شد به عنوان مثال تیم بسکتبال بانوان پنجم و والیبال بانوان نیز سوم شد. ضمن اینکه والیبال نشسته بانوان به مقام سوم دست یافت و در همین رشته نیز نایب قهرمانی و کسب سهمیه مسابقات آسیایی را تیم آقایان کسب نمود.

وی در خصوص برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده ورزش کشور گفت: سال گذشته، موفقیت‌های خوبی کسب شد، اما خوشحالی آن برای ما تمام شده و مطمئن باشید سال آینده بسیار قوی‌تر از سال قبل ظاهر می‌شویم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم باشگاه ذوب آهن توجه بیشتر به کارکنان مجتمع صنعتی ذوب آهن است که در این راستا دوره‌های آموزشی و کلاس‌های خوبی را در ایام تابستان برنامه ریزی کردیم و کار گروهی نیز تحت عنوان کار گروه توسعه فوتبال پایه تشکیل شده است. برای جلوگیری از بسیاری از ناهنجاری‌ها که در فوتبال پایه شاهد آن هستیم، تشکیل این کار گروه مطمئن‌ترین شرایط را فراهم می‌کند. در این راستا باید به زحمات دکتر عقیلی مدیر آموزش و نواب شوقی مدیر آکادمی باشگاه نیز اشاره کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه حجت الاسلام محمد مالمیر معاونت فنی و فرهنگی باشگاه تلاش‌های بسیار و قابل تقدیری انجام داد، افزود: همکاران زیر مجموعه حوزه مالی و معاونت فنی فرهنگی تمام تلاش خود را انجام دادند تا شرایط فنی، اخلاقی و فرهنگی خوبی در باشگاه حاکم باشد.

مدیرعامل باشگاه گفت: برای فرزندان کارکنان ذوب آهن هم اقدامات خوبی انجام شد و خدمات رایگان ارائه گردید که تداوم می‌یابد. امیدوارم بتوانیم جوابگوی زحمات پدران و مادران این عزیزان در مجتمع صنعتی ذوب آهن باشیم. در خصوص ورزش بانوان هم که مدیریت عالی ذوب آهن بر توسعه و اعتلای آن تاکید دارد، اقدامات خوبی برنامه ریزی شده است تا بتوانیم مقام قهرمانی هم داشته باشیم.

وی افزود: به زودی چشم‌انداز و نقشه راه باشگاه ذوب آهن را تدوین می‌کنیم تا برای فصل آینده ورزشی، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود. 

نکیسا با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن جزو معدود تیم‌های مدیریتی است که با همه باشگاه‌ها ارتباط و تعامل خوبی دارد، گفت: در مجموع با تلاش همگان رویش باور جدید را در باشگاه ذوب آهن اصفهان شاهد خواهیم بود. 

وی اظهار داشت: موفقیت‌های باشگاه را به دست‌های پرتوانی که در کنار کوره‌ها با حرارت فوق العاده بالا کوشش شبانه روزی دارند تا این صنعت بالنده و شکوفا باشد، تقدیم می‌کنم. 

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده