تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۴۳۰۷۳
سرویس خبر : محیط زیست

مشعل نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو روشن شد

‌می‌متالز - مشعل نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس شهربابک (استان کرمان) روشن شد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا بهمن‌آبادی، مدیر HSE شرکت ملی صنایع مس ایران روز گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد علمی - عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور گفت: المپیاد آتش‌نشانی با هدف به روز رسانی دانش فنی و ارتقای سطح آمادگی آتش‌نشانان در عملیات‌های امدادی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات، ۱۲۰ نفر در قالب ۱۷ تیم از شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور شامل واحد‌های تابعه شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی، ملی فولاد، میدکو و ملی مس به عنوان منتخبان مسابقات آتش‌نشانی و بر اساس سهمیه حضور دارند.

مدیر HSE شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تجربه موفق مجتمع مس شهربابک از برگزاری دومین المپیاد آتش‌نشانی شرکت ملی مس و نیز برخورداری از شرایط و استاندارد‌های نزدیک به سطح جهانی در این مجتمع، تصریح کرد: بر این اساس، تصمیم گرفته شد نخستین المپیاد علمی -عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو به میزبانی شرکت ملی صنایع مس در مجتمع مس شهربابک برگزار شود.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده در این المپیاد، در یک مرحله علمی و ۵ مرحله عملیاتی به رقابت می‌پردازند.

بهمن‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: نخستین المپیاد علمی - عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور تا ۲۱ خرداد به رقابت می‌پردازند. در پایان مسابقات نیز از شرکت‌های برتر اول تا سوم تقدیر خواهد شد.

مشعل نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو روشن شد

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده