تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۱
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۳۱۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد؛

عملیات اجرایی ۷۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان بوشهر

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد که تعداد ۷۵ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان بوشهر درحال تکمیل عملیات اجرایی است.

به گزارش می‌متالز، «مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) در حال حاضر تعداد ۷۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گروه فعالیت‌های مختلف نظیر محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی، ماشین آلات و دستگاه‌های برقی، کامپیوتر و فعالیت‌های مربوطه، مبلمان و سایر مصنوعات، کاغذ و محصولات کاغذی و ... با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۶۲۷۹۱ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۲۴۴۵ نفر در استان بوشهر در حال تکمیل هستند.

وی اضافه کرد: بیشترین طرح‌های صنعتی در حال اجرا به ترتیب در شهرستان بوشهر در زمینه محصولات فلزی، محصولات شیمیایی، ماشین‌آلات، کک و فرآورد‌های نفتی و ... سپس شهرستان دشتستان در زمینه کامپیوتر و فعالیت‌های مربوطه، محصولات چوبی، کانی غیر فلزی و ... بعد آن شهرستان گناوه در زمینه ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات، مبلمان و سایر مصنوعات و مابقی طرح‌ها در سایر شهرستان‌ها عملیات اجرایی آنان در حال انجام است.

مدیرکل صمت استان بوشهر با اشاره به وجود زیر ساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری‌های صنعتی گفت: استان بوشهر دارای ۱۱ شهرک صنعتی، ۱۰ ناحیه صنعتی و ۳ منطقه ویژه اقتصادی است که می‌تواند ظرفیت لازم برای اجرای طرح‌های صنعتی را به‌منظور ایجاد و توسعه سرمایه‌گذاری فراهم سازد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده