تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۳۳۵۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مجتمع صنایع لاستیک یزد در اردیبهشت‌ماه رقم زد؛

رد لاستیک‌های "پیزد" بر روی جاده‌های درآمدزایی!

‌می‌متالز - میزان درآمدی که مجتمع صنایع لاستیک یزد از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۱۶۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۷۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با سرمایه ثبت شده ۷۸۹ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست اختلاف فاحشی را نسبت به دوره‌های مشابه سال‌های گذشته رقم بزند.

رد لاستیک‌های
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳۷۴ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۱۶۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۷۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

گزارش قبلی را از اینجا بخوانید.

رد لاستیک‌های
میزان درآمدی که مجتمع صنایع لاستیک یزد در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "پیزد" در دومین ماه از سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند برابر با ۳۶۳ میلیارد تومان و درآمد صادراتی آن نیز ۱۱ میلیارد تومان بوده است.

رد لاستیک‌های
مجتمع صنایع لاستیک یزد در اردیبهشت‌ماه ۳ گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در دومین ماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با ۲۲۲ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور ۱۲۲ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پیزد " شد، مربوط به انواع تایر بایاس بود.

رد لاستیک‌های
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد