تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۰۸۲۴۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد چه اتفاقی رقم خورد؟

رکوردی جدید برای "پیزد"

‌می‌متالز - شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳۰۱ میلیارد تومان بوده است که توانست رکورد جدیدی ثبت کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با سرمایه ثبت شده ۲۰۴ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۹۵۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست رکورد جدیدی ثبت کند.

رکوردی جدید برای
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳۰۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۳۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

رکوردی جدید برای
میزان درآمدی که مجتمع صنایع لاستیک یزد در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "پیزد" در سومین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۱۸ میلیارد تومان بوده است. درآمد صادراتی حاصل شده توسط این شرکت در خردادماه بیانگر رشد ۸۰ درصدی است.

رکوردی جدید برای
مجتمع صنایع لاستیک یزد در خردادماه ۳ گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در خردادماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با ۱۹۷ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور ۹۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پیزد " شد، مربوط به انواع تایر بایاس بود.

رکوردی جدید برای

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده