تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۴۳۶۴۱
سرویس خبر : انرژی
جهش ۱۸۰ درصدی درآمد‌های "شجم"؛

صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید رکورد زد!

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی تخت‌جمشید در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۸۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی همراه بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی تخت‌جمشید با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری رکوردی بی‌نظیر ثبت کرد.

صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید رکورد زد!
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی تخت‌جمشید در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵۰۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۸۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید رکورد زد!
" شجم" در اردیبهشت‌ماه ۵ هزار و ۸۲۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۷ هزار و ۶۰۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۸۲ درصد افزایش پیدا کرد.

صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید رکورد زد!
بیشترین درآمدزایی که صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «SBR داخلی» با ۱۹۸ میلیارد تومان بود درآمدی که "شجم" از فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه به دست آورد برابر با ۳۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «SBR داخلی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی تخت‌جمشید محصول «PBR صادراتی» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۱۷۱ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید محصول «SBR داخلی» با مبلغی بالغ‌بر ۷۱ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید رکورد زد!
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده