تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۱۴
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۴۵۲۲۴
سرویس خبر : انرژی
شرکت پتروشیمی تخت جمشید افتخارآفرینی کرد؛

رشد ۴۸ درصدی درآمد تجمیعی "شجم" در بهار

رشد ۴۸ درصدی درآمد تجمیعی
‌می‌متالز - "شجم" با تحقق درآمد ۶۲۱ میلیارد تومانی عملکرد بسیار خوبی در سه ماهه ابتدایی سال جاری از خود نشان داده و بر روند رو به رشد دوماهه گذشته صحه گذاشته است؛ همچنین درآمد تجمیعی این شرکت برابر با ۳هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره ملی مشابه رشد ۴۸ درصدی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی تخت جمشید با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳،۵ همت؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه خود از رشد ۲۲ درصدی درآمدزایی نسبت به اردیبهشت‌ماه و کسب رکورد تازه درآمدی خبر داده است.

رشد ۴۸ درصدی درآمد تجمیعی
"شجم" با تحقق درآمد ۶۲۱ میلیارد تومانی عملکرد بسیار خوبی در سه ماهه ابتدایی سال جاری از خود نشان داده و بر روند رو به رشد دوماهه گذشته صحه گذاشته است.

درآمد تجمیعی این شرکت برابر با ۳هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره ملی مشابه رشد ۴۸ درصدی داشته است.

رشد ۴۸ درصدی درآمد تجمیعی
پرفروش‌ترین محصول شرکت پتروشیمی تخت جمشید در بازار داخلی SBR بوده که سهمی ۵۰ درصدی از کیک درآمدزایی آن را به خود اختصاص داده و از فروش بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ تنی از این محصول درآمدی ۳۱۲ میلیاردی کسب کرده است.

رشد ۴۸ درصدی درآمد تجمیعی
نیز تنها محصول صادراتی این شرکت در خردادماه بوده که دومین محصول پرفروش PBR آن نیز بشمار می‌آید.

گفتنی است فروش صادراتی "شجم" با رشد ۳۸ درصدی نسبت به اردیبهشت‌ماه همراه بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده