تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۳۶۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طغیانی:

طرح‌های مربوط به ساماندهی معافیت‌های مالیاتی را پیگیری خواهیم کرد

‌می‌متالز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند طرح مهم جهت بررسی در مجلس دوازدهم به اصطلاح روی میز برخی از نمایندگان قرار دارد، گفت: به عنوان مثال ما در مجلس دوازدهم طرح مربوط به اصلاح نظام مالیاتی را مد نظر قرار خواهیم داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی طغیانی، با اشاره به از سرگیری بررسی طرح‌های اقتصادی در مجلس دوازدهم اظهار کرد: به واقع پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس دوازدهم، قطعاً طرح‌های مهمی در کمیسیون‌هایی همچون کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم «اصفهان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از اقدامات و طرح‌های مهم اقتصادی در مجلس یازدهم مدنظر قرار گرفت و با تصویب آنها توانستیم برخی از مشکلات و موانع پیش روی تولید را از میان برداریم که باید این موارد در مجلس دوازدهم نیز استمرار داشته باشد.

طغیانی با بیان اینکه باید در برخی از ساختار‌های اقتصادی تحولی ایجاد شود اظهار کرد: از این رو نمایندگان در مجلس دوازدهم تلاش خواهند کرد تا بسیاری از مشکلات ساختاری اقتصاد ایران برطرف شده و برای آن چاره‌اندیشی شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ما با مشکلات ارزی بانکی و بیمه‌ای مواجه هستیم، تاکید‌کرد: همچنین باید برای اصلاح ساختار بودجه سالیانه مجددا نیز تلاش‌هایی در مجلس دوازدهم صورت گیرد.

طغیانی تصریح کرد: از این رو چند طرح مهم جهت بررسی در مجلس دوازدهم به اصطلاح روی میز برخی از نمایندگان قرار دارد. به عنوان مثال ما در مجلس دوازدهم طرح مربوط به اصلاح نظام مالیاتی را مد نظر قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به ساماندهی معافیت‌های مالیاتی در مجلس دوازدهم مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت ادامه داد: همچنین موضوعات مربوط به مالیات بر مجموعه درآمد در مجلس دوازدهم مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده