تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۴۳۸۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود سهام ۲۸۷ هزار سهامدار از طریق سجام واریز شد

‌می‌متالز - تعداد ۱۴ شرکت سود جاری و مطالبات بیش از ۲۸۷ هزار سهامدار که شامل یک هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان می‌شود را از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سرمایه گذاران واریز کردند.

به گزارش می‌متالز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته سوم خردادماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۴ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۲۸۷ هزار و ۱۱۱ سهامدار را که شامل یک هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه‌گذاران واریز کردند.

واریز سود جاری ۱۱ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم خردادماه امسال، ۱۱ شرکت «هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان، سیمان صوفیان، تامین سرمایه کیمیا، صندوق س. املاک و مستغلات نیک رای، اتمسفر، سیمان‌ساوه، سرمایه گذاری آتیه دماوند، کارت اعتباری ایران‌کیش، گلدیران، تامین‌سرمایه لوتوس پارسیان و سیمان ارومیه» سود جاری ۲۵۶ هزار و ۴۵۹ سهامدار که شامل یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

واریز سود سنواتی ۳ ناشر

گفتنی است: در این بازه زمانی، ۳ ناشر «بیمه‌ پاسارگاد، سرمایه‌گذاری‌ لقمان و سنگ‌ آهن‌ گهرزمین» سود سنواتی و حق تقدم ۳۰ هزار و ۶۵۲ سهامدار که شامل ۱۳۳ میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده