تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۴۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بخوانیم از عملکردماهانه گروه مالی صبا تأمین؛

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "صبا" به ۱۸ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان رسید

‌می‌متالز - بهای تمام‌شده جمع سرمایه‌گذاری‌های شرکت گروه مالی صبا تأمین در سهام نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی ۷ درصدی را محقق ساخته است. همچنین گفتنی است که ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن برابر با ۵۵ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان محاسبه شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه مالی صبا تأمین اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه خود کرده است. این اولین ماه عملکردی آن در دوره مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ به حساب می‌آید. در این دوره، "صبا" موفق به ثبت مجموع بهای تمام‌شده ۱۸ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های خود نزد شرکت‌های بورسی و غیربورسی شده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری های
بهای تمام‌شده جمع سرمایه‌گذاری‌های شرکت گروه مالی صبا تأمین در سهام نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی ۷ درصدی را محقق ساخته است.

همچنین گفتنی است که ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن برابر با ۵۵ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان محاسبه شده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری های
شرکت گروه مالی صبا تأمین نزد ۵۸ شرکت بورسی و غیربورسی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است که بیشترین سهم را شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به خود اختصاص داده‌اند. سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های بورسی به بهای تمام‌شده ۱۶ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان، سهمی ۸۸ درصدی از کیک سرمایه‌گذاری این شرکت را شامل شده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری های
گفتنی است که سرمایه‌گذاری‌های "صبا" نزد شرکت‌های غیربورسی به بهای تمام‌شده ۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است. عمده سرمایه‌گذاری‌های گروه مالی صبا تأمین در بخش محصولات شیمیایی، سهمی ۳۲ درصدی به بهای تمام‌شده ۵ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومانی را شامل شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده