تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۴۳۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زیان ۶۵۲ میلیارد تومانی شرکت ساخت و توسعه در ۶ ماه

‌می‌متالز - بر اساس گزارش سازمان حسابرسی، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور در شش ماه منتهی به ۳۱ شهریور ۴۰۱ حدود ۶۵۳ میلیارد تومان زیان خالص داشته است.

به گزارش می‌متالز، مطابق گزارش منتشر شده سازمان حسابرسی کشور از صورت سود و زیان شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور، این شرکت در ۶ ماه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۴۷۷۱۱۰ میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است.

بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی طی بازه اشاره شده ۹۹۰۹۴۷ میلیون ریال و سود ناخالص شرکت ساخت و توسعه ۴۸۶۱۶۳ میلیون ریال بوده است.

بر این اساس هزینه‌های فروش، اداری و عمومی شرکت مذکور ۵۰۰۹۲۴ میلیون ریال و زیان عملیاتی آن ۱۴۷۶۱ میلیون ریال است. همچنین سیار درآمد‌ها و هزینه‌های غیرعملیاتی شرکت ساخت و توسعه ۲۳۴۶۶ میلیون ریال (۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان) بوده است.

زیان خالص شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶۵۲۹ میلیون ریال یعنی ۶۵۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

همچنین تعداد کارکنان این شرکت در بازه اشاره شده نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن (۱۴۰۰) از ۹۴۹ نفر به ۱۰۳۲ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده