تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۰۸
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۴۴۳۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

امضای موافقت‌نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور دوشنبه ۰۴ تیرماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مسوولین این مجتمع عظیم صنعتی، موافقت‌نامه همکاری با این مجتمع امضا نمود.

به گزارش می‌متالز، دکتر دهقانی فیروزآبادی در این دیدار گفت: این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های دانش‌بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.

وی افزود: صنعت فولاد اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد و لذا بهره‌گیری از دانش روز و همچنین مشارکت و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه در شرایط تحریم، برای این صنعت مهم و حیاتی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افزود: محدودیت‌های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم.

وی اظهار داشت: طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

دکتر دهقانی فیروزآبادی گفت: صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا رویکرد دانش‌بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته جاری شود و بستر‌های لازم برای این همکاری مهیا شده است.

وی افزود: در راستای تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می‌گیریم.

امضای موافقت‌نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و ذوب آهن اصفهان

امضای موافقت‌نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده
فاکتور سیاست برای اقتصاد
موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی در میزگرد گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» بررسی کردند؛ دولت جدید چگونه موفق خواهد شد؟

فاکتور سیاست برای اقتصاد