تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۶
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۵۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بخوانیم از عملکرد "پترول" در نخستین ماه دوره مالی؛

رشد یک هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی "پترول"

‌می‌متالز - این شرکت دوره مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ خود را با قدرت پشت سرگذاشته و در این ماه به عنوان اولین ماه سال مالی جدید خود موفق به تحقق بهای تمام شده مجموع سرمایه‌گذاری‌ها خود به مبلغ ۷ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد‌ماه از رشد ۱۵ درصدی جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های خود در مقایسه با دوره اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داده است.

رشد یک هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی
همان‌طور که در مرور گزارش عملکرد ماهانه "پترول" در ماه گذشته گفتیم، این شرکت دوره مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ خود را با قدرت پشت سرگذاشته و در این ماه به عنوان اولین ماه سال مالی جدید خود موفق به تحقق بهای تمام شده مجموع سرمایه‌گذاری‌ها خود به مبلغ ۷ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان شده است.

رشد یک هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی
عمده محل سرمایه‌گذاری‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نزد شرکت‌های غیربورسی بوده است که با افزایش بیش از یک هزار میلیارد تومانی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی خود به سطح ۴ هزار و ۶۴۳ میلیارد تومانی رسیده است.

رشد یک هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی
سرمایه‌گذاری‌های "پترول" نزد شرکت‌های پذیرفته در سازمان بورس و اوراق بهادار به بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۱۹ میلیارد تومان، همچون اردیبهشت ماه ثابت مانده است. عمده سرمایه گذاری‌های "پترول" در صنعت «محصولات شیمیایی» نزد ۱۴ شرکت بورسی می‌شود، اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است و ۳۹ درصد کل سرمایه‌گذاری‌های خود را در این بخش متمرکز کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده