تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۴۵۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران:

فولاد مبارکه موفق‌ترین مجموعه کشور است که در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر به طور عملیاتی وارد شده است

‌می‌متالز - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری روز دوشنبه ۰۴ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در فولاد مبارکه، پس از افتتاح کارخانه فرآوری لجن و پودر‌های اکسیدی این شرکت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: فولاد مبارکه موفق‌ترین مجموعه کشور است که در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر به طور عملیاتی وارد شده است.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری روز دوشنبه ۰۴ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در فولاد مبارکه، پس از افتتاح کارخانه فرآوری لجن و پودر‌های اکسیدی این شرکت در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در طی این سال‌ها مجموعه فولاد مبارکه در حوزه توسعه فناوری و استفاده از راهکار‌های نوآورانه به یکی از مجموعه‌های خوشنام مبدل شده و درخشیده است. هر روز شاهد بوده‌ایم که فولاد مبارکه در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان اتفاقات بسیار خوب و جدیدی توسط این شرکت رقم زده است. 

امروز شاهد افتتاح کارخانه‌ای برای فراوری لجن‌ها و پودر‌های اکسیدی به همت یک شرکت دانش بنیان در همکاری با مجموعه فولاد مبارکه بودیم. روندی که فولاد مبارکه در حوزه اقتصاد چرخشی در پیش گرفته و در حال دنبال کردن است قطعاً می‌تواند این مجموعه را به یکی از مجموعه‌های نامدار و موفق در سطح فولاد دنیا تبدیل کند کما این‌که هم اکنون نیز در بسیاری از موارد این شرکت چنین است. ما در کشورمان چندین شرکت بزرگ داریم که دو ویژگی مهم دارند هم سهم بزرگی در حوزه اقتصاد دارند و هم به مسئله نوآوری و فناوری باور دارند به جرات می‌توان گفت که مجموعه فولاد مبارکه از یکی از ۱۰ مجموعه برتر کشور است که این دو مولفه را باور دارد و به نظر من موفق‌ترین مجموعه که در حوزه CVC به طور عملیاتی وارد شده است. بسیاری از مجموعه‌های خصوصی و دولتی امروز از فولاد مبارکه الگوبرداری می‌کند و ارزش این اتفاقی که رخ داده از خود کار‌های فولاد مبارکه بیشتر باشد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده